OVA+ מכשיר חדשני להקלה על כאבי המחזור

שיקום זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לשיקום!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בעיות שונות המקושרות אל רצפת האגן הינן נחלתן של לא מעט נשים. בין היתר, הדבר מלווה בשליטה חלקית על הסוגרים, תחושה של חוסר התרוקנות וצורך קבוע במתן שתן, גם סמוך לאחר ההתרוקנות. אך בעוד שידועים כמה וכמה פתרונות יעילים להתמודדות עם בעיות ברצפת האגן, הרבה פחות ידועים הפתרונות הלא תרופתיים לבעיה נשית מציקה לא פחות – כאבי המחזור.

מעט מאוד נשים מדווחות כי כאבי המחזור לא מוכרים להם כלל. מרבית הנשים חוות אותם לפעמים ויש כאלה שחוות אותם OVA+ מכשיר חדשני להקלה בכאבי המחזור​בעוצמה כזאת עד שתפקוד יום יומי רגיל הופך ממש לבלתי אפשרי. אם חשבת כי הטיפול האפשרי היחיד הינו תרופות נגד כאבים, אופטלגין או תרופות אחרות נגד כאבים ודלקות, כדאי שתכירי פתרון חלופי. מכשיר OVA+ מהווה בשורה של ממש ואפשר לומר שלום ולהתראות לכאבים החזקים.

האם כל הנשים סובלות מאותם כאבים בעת מחזור?

למרות שכאבי המחזור נחשבים לנפוצים כל כך עד שכל אישה כמעט מכירה אותם, יש שונות רבה. יש נשים שחוות את הכאב כשהוא חד מאוד ויש כאלה שחוות כאב יותר עמום. יש נשים שחוות אותו כמעט החל מהמחזור הראשון אולם בדרך כלל הוא מגיע רק לאחר שנה או שנתיים מן הדימום הראשון. יש כאלה שמרגישות את הכאב כשהוא מלווה התכווצויות חזקות אולם מה שתמיד נכון – כל אישה תשמח להרגיע את הכאב, להפוך אותו להרבה יותר עמום ולפעמים גם להעלים אותו לחלוטין.

זוהי בדיוק ההבטחה הטמונה במכשיר OVA+. מחקרים שבוצעו עד כה מגלים כי זהו פתרון שעובד. והוא עובד ללא צורך בפעולה פולשנית וגם ללא צורך בשימוש בחומרים כימיים. כן, זהו מכשיר רפואי מאושר לשימוש, ללא שימוש בתרופות. ללא תופעות לוואי כמו ישנוניות או שינויים במצב הרוח. וגם אם כאבי המחזור מופיעים כאשר האישה משתמשת בתרופה כלשהי (לצינון, להורדת חום או לכל דבר אחר), אין כל חשש שתופענה תופעות לוואי והשפעות בין תרופתיות.

האם חשמל יכול להקל על כאבים הנלווים למחזור?

פיזיותרפיסטים מסביב לעולם (גם בישראל) עושים בכל יום שימוש בחשמל להרגעת כאב בקרב מטופלים ומטופלות בכל הגילאים. על בסיס המחקר הרחב שגילה כי חשמל במינון הנכון מעורר השפעה מרגיעה ומחליש כאבים הוחלט לפתח את מכשיר OVA+. זהו מכשיר קטן במידותיו אך השפעתו ניכרת מאוד. המכשיר מצויד באלקטרודות אשר מצמידים את הגוף, לאזור הבטן התחתונה. ניתן להפעיל את האלקטרודות גם מתחת לבגדים, אין כל בעיה.

לאחר זמן שימוש ממוצע של עד כחצי שעה, מורגשת הטבה של ממש. יש לציין כי ההטבה תורגש לאחר הפעלה במיקום המדויק המתאים למטופלת. על כן, באם לא מרגישים שהכאב נחלש מאוד יש להפעיל את המכשיר בתוכנית אחרת (יש כמה תוכניות שונות לבחירה). ניתן גם להזיז מעט את האלקטרודות, ולהמתין כמה דקות כדי לראות מתי ההשפעה עובדת.

לא כל אישה מסתפקת בידיעה כי המכשיר פועל חיצונית, איננו פולשני ולא מביא לתופעת לוואי כלשהי. למי שמתעניינת באופן שבו משיגים את ההקלה בכאבי המחזור, ההסבר הוא כזה: זרם חשמלי נמוך איננו זר לגוף ולמעשה כל הזמן עוברים בגוף זרמים חשמליים (במערכת העצבים). הפעלת זרם חשמלי שעובר באלקטרודות סמוך לאזור הכואב מביאה להשפעה משולבת. ידוע כי החשמל מרגיע את ההתכווצויות החזקות של הרחם, המופיעות בזמן המחזור. כמו כן, ההפעלה של זרם חשמלי בעוצמה נמוכה מלווה בהפרשה של נוגדי כאבים טבעיים, שהגוף מייצר בעצמו. זאת ועוד, החשמל כך מסבירים המדענים, ממסך את הכאב. הוא חוסם את הכאב ברמה העצבית והתוצאה – הקלה. הקלה משמעותית ומבורכת.

לרכישת OVA+

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

רצפת האגן – שיקום וטיפול בשרירי רצפת האגן

בעיות ברצפת האגן – אבחון ודרכי טיפול בליקויים בתפקוד רצפת האגן

מרכז השיקום

מרכז השיקום מתמחה במתן מידע בתחום השיקום, כל מה שרציתם לדעת על שיקום במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
פסיכולוג
הלם קרב: זיהוי, הבנה ותמיכה – מדריך לחיילים, חברים ובני משפחה

הלם קרב, או פוסט טראומה, הוא מציאות כואבת עבור רבים מהחיילים והחיילות בישראל. על פי נתונים עדכניים, אלפי לוחמים ולוחמות מאובחנים מדי שנה כסובלים מהלם קרב, והמספרים ממשיכים לעלות. זיהוי מוקדם של התסמינים והפניה לטיפול מתאים הם קריטיים להתמודדות מוצלחת ולחזרה לחיים תקינים. מאמר זה נועד לספק מידע, הבנה ותמיכה לחיילים, חברים ובני משפחה המתמודדים עם הלם קרב.

לקריאת המאמר »
תגידו שלום לדליפות היתרונות של תחתונים סופגים לחוזק רצפת האגן

תרגילי רצפת האגן חיוניים לשמירה על שליטה בשלפוחית השתן ומניעת בריחת שתן. תרגילים אלה כוללים כיווץ והרפיה של השרירים התומכים בשלפוחית השתן, הרחם והמעיים. עם זאת, לפעמים עדיין יכולות להופיע דליפות, במיוחד במהלך פעילות גופנית או כתוצאה מחולשת שרירי רצפת האגן.

לקריאת המאמר »
072-3341191
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!