אודות – המרכז לשיקום

שיקום זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לשיקום!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הבן אדם הממוצע חיי חיים שרודפים הישגים, ומשימות – אנחנו נמצאים כל היום על הרגליים, עוברים מעבודה, למשפחה, ולתחביבים, ולמעשה – אנחנו מתמכרים לאט לאט לשגרת החיים הבלתי פוסקת. אולם, מהלך החיים שאנחנו מכירים עשוי להיפסק מידי פעם, זאת בעקבות מקרים צערים רבים שיכולים למרבה הצער לפגוש אותנו במהלך החיים שלנו – תאונות עבודה ותאונות דרכים, התפתחות מחלות שונות וקשות, פציעות גופניות שמגבילות אותנו, לקויות פיזיות, ואפילו הפרעות נפשיות שיכולות לפגוש אותנו. כל אלה, יכולים להעמיד אותנו במצבים שאנחנו לא מכירים בהם שגרת החיים שלנו פסקה ממש. אחד הדברים שאדם במצב כזה צריך יותר מכל זה תכנית שיקום – תכנית שכזו תוכל לסייע לו לחזור לשגרה מהר ככל הניתן, ובצורה הטובה והחלקה ביותר.

בדיוק בשביל זה הקמנו את המרכז לשיקום – המרכז המוביל ביותר והמתקדם ביותר במדינת ישראל בכל הקשור לתהליכי שיקום, וליווי של מטופלים בהליכי השיקום השונים. מטרתם השיקום, היא לסייע למטופל לחזור למעשה לשגרתו הקבועה, ולהשתלב מחדש בחיי המשפחה, בעבודה, בחיי החברה, ולהתאים את אורח החיים החדש שלו למגבלות השונות איתן הוא מתמודד למעשה. מרבית האנשים שעוברים תהליכים בחיים שלהם שפוגעים בתפקוד הכולל שלהם הם אנשים שזקוקים לשיקום ולליווי מקצועי בשיקום זה – רובם, לא יודו בכך ולא יגרמו לכך בעצמם – ועבורם, השיקום הוא חשוב עוד יותר. בשביל זה בדיוק, המרכז לשיקום קיים – ללוות ולסייע למטופלים ולהתאים עבורם את הליך השיקול הנכון ביותר.

אתר האינטרנט של המרכז לשיקום, הוא אתר אינטרנט נהדר שנהגה על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע של המרכז לשיקום. אתר האינטרנט שלנו, שנמצא תחת כתובת האינטרנט הבאה – https://www.aepr.org.il/ הוא אתר אינטרנט שמאגד תחתיו מאמרים רבים בנושאים הבאים – סוגי שיקום, אוכלוסיות שונות שזקוקות לשיקום, ועוד מידע רב שתוכלו למצוא באתר שלנו.

אם אתם זקוקים לתהליך שיקום מקצועי, יעיל, לא משנה בשל מה הסיבה, המרכז שלנו ישמח לסייע לכם בכל דבר בדרך ללא פשרות. נשמח ללוות ולייעץ אתכם, להתאים עבורכם את הטיפול הראוי וכך למעשה תוכלו להשתקם ולחזור לחייכם.

מרכז השיקום

מרכז השיקום מתמחה במתן מידע בתחום השיקום, כל מה שרציתם לדעת על שיקום במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
פסיכולוג
הלם קרב: זיהוי, הבנה ותמיכה – מדריך לחיילים, חברים ובני משפחה

הלם קרב, או פוסט טראומה, הוא מציאות כואבת עבור רבים מהחיילים והחיילות בישראל. על פי נתונים עדכניים, אלפי לוחמים ולוחמות מאובחנים מדי שנה כסובלים מהלם קרב, והמספרים ממשיכים לעלות. זיהוי מוקדם של התסמינים והפניה לטיפול מתאים הם קריטיים להתמודדות מוצלחת ולחזרה לחיים תקינים. מאמר זה נועד לספק מידע, הבנה ותמיכה לחיילים, חברים ובני משפחה המתמודדים עם הלם קרב.

לקריאת המאמר »
תגידו שלום לדליפות היתרונות של תחתונים סופגים לחוזק רצפת האגן

תרגילי רצפת האגן חיוניים לשמירה על שליטה בשלפוחית השתן ומניעת בריחת שתן. תרגילים אלה כוללים כיווץ והרפיה של השרירים התומכים בשלפוחית השתן, הרחם והמעיים. עם זאת, לפעמים עדיין יכולות להופיע דליפות, במיוחד במהלך פעילות גופנית או כתוצאה מחולשת שרירי רצפת האגן.

לקריאת המאמר »
072-3341191
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!